semester

jahaja, de e island time med det mesta just nu, jag har fatt utlopp for mitt apintresse och blivit biten i handen av en gibbonapa sa ja ar nojd. Igar var vi a flummade runt med kajaker och gjorde lite  deep water solo-klattring i raileybeach. Det var otroligt grymt. Nasta gang jag aker hit ska jag inte ha med mig nagonting, for det finns en gigantisk piratfabrik som bara star och puttrar och fraser ut livsnodvandigheter at oss vasterlanningar, och alla bar samma turistuniform, dvs billabongshorts changlinnen. nu ska jag ga och fota lite mer apor.

Kommentarer
Postat av: Linc

Jag saknar dig redan, fastan jag ska ner pa playan och ta ett sogset farval av dig om en timme eller tva. Ses pa nagon dag kompis...

2008-12-06 @ 06:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0