onsdag.

Jaha... åter igen har man sparkat av sig stövlarna och satt sig till rätta i fåtöljen för att summera dagen. Det är ett djefvla liv här...- men ensam är ju inte stark som han sa,den där skitsmarta killen med hatten.

Jag försov mig idag också,men blev snart meddragen till minoritets-VM, en fotbollsturnering för olika nationer som makthavarna i världen sitter och halverkänner. Fint väder var det och faktiskt en del publik också. Fotboll förbrödrar och om sen linjedomaren missade nån offside när han bakade sig en ettan eller att  nummer 10 råkade få tre gula kort kan väl ses som värdsliga företeelser i detta sammanhang. Fotboll är fanimej vackert. Sedan drack jag vatten och drog en sväng med min nyrepade crosscykel som jag satte ihop igår. den verkade fungera, pensionärer, hundar och parkarbetare passerade revy i ett tunnelliknande tillstånd och livet var härligt.  nu ska vi styra ihop lite mat här och sen vettegudarna vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0