slaktavfall.

faan. jag har nån otrolig låsning i rygg och nacke, gjorde ett försök att gå på jobbet men skrek som en gris så fort vi kom ut på lite gropigare vägar. Vilket helvete. Drog till sjukgymnasten och blev justerad men sen var ja tvungen att gå hem. Nyss har jag, likt quasimodo på nattligt uppdrag haltat iväg till apoteket och  handlat värkmeducin. Dom grillade mig med massa frågor där jag stod som ett vinkeljärn med plågad uppsyn, men när jag hade övertygat dom att jag inte ammade någon, fick ja min gegga. Hoppas det funkar. Kan varken sitta, ligga eller stå


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nå stackare! Prova Eeze spray, du sprayar direkt där du har ont och poff värken är borta. Det burkar fungera på mig när jag har ont i min lilla nacke!

2008-11-06 @ 23:29:54
URL: http://fannyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0