nu ere nära

Fan. Igår åt jag en apelsin som jag hittade på marken i gruvan. Undrar om jag kommer att bli sjuk? man håller ju helt på att tappa konceptet, ibland känns det som att evolutionen går baklänges. Idag försov jag mig och fick bara en grov skiva barkbröd och ett glasvatten till frukost och till middag åt jag en karrekotlett som hade gått ut i april, men den märkningen hoppas jag vid gudarna endast gäller i upptinat läge. Visst fan äre skönt att gå upp på morgonen, men dessa förmiddagsskift är ju fan inte för intelligenta och flercelliga organismer. Svårmodet ligger över mig som en blöt filt, men imorrn är det fredag och då tar vi på oss våra lustiga hattar, knäpper upp en extra knapp i skjortan och får nått lurigt i blicken,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0