en värld i förändring.

Tja alla wow spelare jag byter nu en mage och en shman som är nydingad.

till gear nu,
Magen har: 1/5 s1
3/5 s2
1/5 s4 (hands)
shamanen har: 2/5 s2 sen är det 1 kara epic och rästen blått
magen kan gå alla hc och i pve gear så har den 3/5 t4 och kara epics.

NU till det jag vill ha: hordes går före allys.

arms/warrior 10/10
retri/holy pala 8/10
rogue 5/10 men då hade jag velat att den minst ska ha 2st s4

Fan va jag känner mig gammal. Va fan äre dom säljer egentligen?  Vill han byta bort en samisk trollkarl som har genomgått nånslags utbildning med godkända betyg? Jag har fått för mig att jag går miste om enorma summor pengar pga av mina traditionella sparformer och affärsideér. Det är i datan som folk träffas nu för tiden och drar upp riktlinjer och femårsplaner för hela vårt finansiella väsen. Tåget har gått och jag står kvar på perrongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0