söndag

Idag har det varit en riktig Söndag. Jag har iallafall vårstädat balkongen och den snuskiga konstgräsmattan åkte i gröna tunnan. Det var fågelbajs på den, vilket iofs inte var så konstigt eftersom jag under hela vintern har sett ett korpgäng cirkulera och fara omkring på balkongen. När jag har suttit här har jag ibland funderat om korparna är tecken på något och om de månne har kommit för att hämta mig. Sen upptäckte jag att grannen hade satt upp talgbollar på sin balkong och att dom bara var lite småsugna på dom. Men det är väl så, man tror att man får tecken från en annan dimension där svaren på ens frågor inte är så jävla vetenskapliga och förnuftiga. Man tror att man har fotat gud fast det bara visar sig vara  lite fett på linsen. Nu tror jag dock att man småsover lite för 4.30 skall jag stiga upp gnolandes och koka grötfrukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0