datan

haha nu har jag en E-legitimation! När framtidståget går är det bara att ta en plats eller för evigt bli kvar på perrongen!  Inte för att jag överhuvudtaget litar på datatransaktioner, men jag riskerar gärna att skicka pengarna till Uganda i en tid där man man måste köpa frimärken under disken i speciellt utvalda butiker och ändå får varenda jävla blankett returnerad med önskemål om kompletterande uppgifter då man  glömt sätta ett kryss i rutorna om mjölkallergi, sittkisseri och hypokondri. Nu har jag sökt om studiebidrag och på fredag vvevar vi igång toyotan och kuskar ner söderöver. E-4:an ner till Sundsvall är ungefär  lika stimulerande som testbilden. Höjdpunkterna är väl den jättestora stolen och den jättestora osthyveln, men sen sitter man mest och dreglar med tom blick och dumt leende. nu ska jag leta efter en viktig kabel. hej,

Kommentarer
Postat av: Simon

Glöm inte bort den jättestora fisken i Sovjetstil som finns i Byske.

2009-08-11 @ 18:37:49
Postat av: En annan Simon

Du får inte heller glömma enkilometerindustribyggnaden i själva Sundsvall!

2009-08-13 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0