måndag

Nu har jag varit i gymmet. Så det så. Kycklingen ligger i handfatet och mörar till sig så snart ska vi steka upp den. Då får vi veta om det är en bajskyckling eller inte, för sist vi åt av den blev vi barnsliga i magen. I lördags var vi i Stockholm och hälsade på kusinen och for runt i barer och klubbar. På söndag var vi och klättrade i en inomhushall på västberga, hallen var grym men inte jag. Funderar om man ska stöka om i energireserverna och lyckas ta sig iväg å spela fotboll här på en halvtimme...jag har aldrig lyckats spela fotboll seriöst. Under min korta sejour i Kos Aifs bollavdelning lyckades jag bara göra ett mål... och ett självmål som nästan var med flit så det blir väl plusminusnoll gissar jag..På den tiden var laget sällan fullt så när det var match åkte vi runt i minibussen och raggade folk på skolgården och ur nintendosofforna. Sen for vi till Kiruna och fick riktigt ärkepisk av BOISarna men vi fick ju gå på grillen efteråt i allefall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0