sommartider.

Jag behöver semester. hjärnan flimrar i nångonslags standby-läge och man ger sig inte i kast med några större intelektuella utmaningar. Har man en stor Golden Retriver som stirrar på en med tom blick känner man sig aldrig ensam. Jag har sytt en sele med sidoväskor åt Toto.Där brukar jag packa ner Frolic, korv och en 3-4 Guldkällan och sedan går vi och sätter oss i Svanparken och fikar lite. Han är som fan på å lojda iväg och ofreda stora som små när man sitter försjunken i djupa tankar och inte ägnar honom någon större uppmärksamhet. idag satt han och stirrade ut en gammal dam ända tills hon kände sig av nöden tvungen att gå till parkkiosken och köpa en lakritspipa och en dubbeljapp för att blidka den dregglande besten. Man skäms jävlar i mig ögona ur sig. nu är det dock gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0