slut och färdig

Då har man spolat av sig olja och borrkax och inlett ledigveckan. Nu sitter jag och googlar efter någonslags autist-test på internet. Jag har kommit fram till att ibland när jag stiger upp tidigt på mornarna har jag problem med färg och form och  glömmer de mest enkla saker som är själva förutsättningen för att leva i ett land med trafikregler, vattentoaletter och inkomstskatt.  Jag kommer däremot ihåg  meningslösa saker, siffer och bokstavskombinationer och händelser från det förgångna utan problem. 

En annan sak som stör mig är att jag ibland kommer ihåg instruktioner "på ett ungefär" . Till exempel om det är en kran som skall öppnas för att uppnå ett lyckat resultat kommer jag bara ihåg att det var nåt man skulle göra med kranen,  jag minns dock inte om det var absolut förbjudet att öppna den eller om det var absolut nödvändigt. jag ska vila lite nu så brukar det lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0