the working life.

Hur gick nu detta till? jag somnade efter jobbet och nu vet jag inte om det är igår, idag eller i morgon. Men det är ju inte igår  för då var jag sjuk och jag är ju inte på jobbet som idag och imorgon vet  vi ju ingenting om. Var nyss ute och sprang en runda och höll på att dräpa mig.

Att jobba kändes väl sådär. Jag var så trött imorse att jag inte ens kunde andas regelbundet och somnade lite här och där, men annars funkade det skapligt. Jag satt och funderade i min ensamhet och kom fram till en del rejält revolutionerande upptäckter och insikter. Om jorden gick under idag skulle jag dock känna mig oerhört besviken och snopen, för så här skulle jag inte vilja spendera mina terminala timmar. Nä då ska de vara apor på enhjulingar  och kabarèstämning.


Kommentarer
Postat av: sis.

hihihi.

2008-07-14 @ 22:45:57
URL: http://novey.blogg.se/
Postat av: lhadnil

haha vad du är rolig!!

2008-07-14 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0