Lördagskväll.

jahaja var ska jag börja. Jag har så mycket matrester i tangentbordet att det endast med gammaltestamentslig beslutsamhet går att trycka ner "J" och "K" tangenterna. Jag känner mig som en olycklig tjockis som bara äter och kladdar runt med chipsfingrarna. Undrar om det går att suga lite lätt med Electrolyxen, eller om man får med sig en klump med högteknologi  som ingen vit man kan få på plats igen?

Det var dans igår. Vit skjorta och ordnat yttre. Pomada i håret och omisskännligt spritkurage. Det var en hel del bekanta som man pratade gamla minnen med, och en del obekanta som fick höra hela livshistorien från början - vare sig dom ville eller inte. När man såg att intresset  började falna  eller att åhörarna började vrida på sig av kissnödighet tog man till bord och stolar som effektivt spärrade alla reträttvägar.  Allt ljus på mig. Tack för att ni lyssnade.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan skriva du, min broder!Visst kommer du väl på besök under luleåkalaset?

2008-07-13 @ 20:35:37
URL: http://soeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0