bejbi vii vär bårn to raaan!

ojdå.. de känns som hjärnan är inknövlad i ett kranium som inte riktigt passar. Vi hamnade i öltältet igår, tog en liten snaps till maten först, men sen började man känna sig  något lurig. Då var det bara att kavla upp ärmarna och knyta slipsen som bandana.  .. Lovade coverbandet att vi skulle köra "born to run" på fredag, men jag tror jag måste gömma mig bakom en pelare eller nått. 

Man skulle vara som bruce. han kan göra vafan han vill. Eller som hans recensenter, bara skriva- "detta är för stort för att prata om, man måste vara där för att förstå magin"  -medan dom själva står utanför arenan och försöker kränga iväg sina friplåtar till en stackars medelålders löneslav som har haft "the river"- plattan i bilstereon sedan 1980. Nu ska jag försöka ta mig ut en sväng. om jag hittar ett par byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0