morgonen den bästa är.

Livet. 0450 står man i köket med små små kinesögon och illa fungerande finmotorik och försöker pilla i sig en leverpastejmacka och ändå inte glömma bort att andas. Drar armarna längs golvet likt en grottman och tar på mig de kläder som jag råkar få i händerna (något man alltid får skämmas för när man går mot parkeringen efter jobbet och liknar ett vandrande lapptäcke). När jag kommer ut på parkeringen 0507 har motorvärmaren inte startat och bilrutorna ser ut som insynsskyddade toalettfönster. Toyotan hostar plikttroget igång och jag tar min blodgivarskrapa och attackerar rutorna, lite extra tyngd bakom skrapen och verktyget faller isär ungefär som om den vore doppad i flytande kväve. Då vill man inte vara med längre... 


Kommentarer
Postat av: jolla

jag förstår exakt hur du känner dig erik. Är inte roligt med förmiddag nånstans alltså!

2008-10-28 @ 11:33:04
Postat av: Emelie

Livet är fan inte lätt alla gånger ;P

2008-10-28 @ 16:53:26
URL: http://fannyemelie.blogg.se/
Postat av: stinis

du måste vara min favoritbloggare!

2008-10-29 @ 13:59:43
Postat av: konrad

börja åk buss till jobbet, det 'är extra fint mornar som denna!

2008-10-30 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0