förberedelser

Syster och mor  har gjort gemensam sak och sprutat i mig en del mediciner som i pricip garanterar symtomfri framfart i Asien. Jag har ratchat bort vacciner mot åkommor som bara kan drabba en om man sover bland grisar på Vietnams landsbygd.Om jag lyckas lifta mig hela vägen genom Thailand och Kambodja, åka lastbilsflak genom FNL- djunglerna för att slutligen hamna på en vietnamesisk bondgård- och dessutom bli så full så att värdfamiljen motar mig med kvasten och tvingar mig sova bland grisarna... då förtjänar jag nått sportigt virus som äter upp hjärnan inifrån.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jamen så sne som nålen var på poliosprutan så är det MYCKET möjligt att du fick polio istället för att vaccineras mot det.Lite svinn får man räkna med!;)

2008-10-24 @ 13:27:58
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0