onsdag

Idag steg ja upp tidigt och for iväg och simmade lite. Jag stod ett tag på bassängkanten och iaktog pensionärernas trafikregler för motionssimningen, men ändå lyckades jag sprida kaos och förvirring när jag hoppade i -på nått jävla vis lyckades jag alltid simma rakt emot någon, de var som om dom där stofilerna hade nåttslags system att på en given signal ändra varv och riktning. jag gick och satte mig i bastun istället...och lyssnade på älgprat. Sen när jag skulle gå ut till omklädningsrummet fick jag en badborste rätt upp i synen och  fick skrubba en gubbrygg innan jag fick gå hem.

Sen har jag åkt tåg. Först satt jag och stirrade rakt ut i tomma intet fram till Bastuträsk ungefär och sen läste jag lite innan jag var framme i umeå. storstaden är en bubblande kittel där det krävs snabba beslut ochsjälvförtroende.plusmeny eller inte, sallad eller strips.skänka pengar till ett barnsjukhus eller stoppa dom i fickan. Sen när jag tog brickan och skulle källsortera avfallet blev jag så stressad av ett ungdomsgäng att jag tryckte allting i "dryck och is"-facket. förlåt miljön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0