tisdagarna med morris.

jag skulle nog ge fan i att åka tillbaka till Krita-tiden om jag hade en tidsmaskin, antingen skulle jag åka tillbaka till i Lördags eller så skulle jag åka 90 år framåt så jag vore död. Men väljer jag de senare alternativet äre ju så svårt att trycka på hem-knappen när man ska tillbaka igen. Idag har jag funderat och summerat en hel del i bultriggen så jag glömde bort både tid och rum --ibland är man sin bästa diskussionspartner och ibland är man så less på sig själv att man bara sitter tyst (fast det gör man ju iofs iallafall) .

Ska försöka gå upp i tid imorgon och gå ett varv på dollarstore, den är ju nyöppnad och jävlig. De slutar väl att man köper papperstallrikar och nån jävla litersförpackning med munskölj som man missbrukar tills munhålan är lika steril  som sjukhusmat. Mu ska jag ta en macka och sen blire några timmars vila innan man kickar igång onsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0