en apas liv.

Man skulle bli ett original. sluta tvätta sig och och aldrig frosta av frysen eller slänga mat. Sen skulle man flytta in i ett studentrum och börja skriva romaner och spela congas på nätterna. Jag har haft en jävla motivationssvacka för allt vad jobb och tidiga uppstigningar heter, man skulle ta ett friår eller nått.

Ibland när jag tittar på typ "djursjukhuset" blir jag ¨så sugen att hålla på med apor och mata och vaccinera dom. Ett anständigt jobb med mjuka värderingar där man kan följa en chimpans som heter Cheeba ända från födseln, lära den äta själv och sedan cykla enhjuling och lämna in självdeklarationen. men tills dess äre väl 05.24 och bergbultning som gäller...


Kommentarer
Postat av: Linc

Inte är jag väl ett orginal bara för att jag inte tvättar mig, inte slänger mat och har en frys jag måste hugga mig in i?

2008-09-17 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0