bjoerkarnas stad

Jag har varit på Umeåtripp i veckan. På torsdag var vi på universitetet och tittade på studenter och lyssnade på ett föredrag i teknisk fysik. Sen delade vi på en flaska JD i bastun och lojdade runt på kvällen. På fredag var vi på restaurant och åt finmiddag, jag lyckades dock tappa en majskolv i såsen så att min vita skjorta såg ut som bevismaterial i en  mordutredning. vi slutförde kalaset med kaffe å whiskey men sedan var jag tvungen att gå hem och byta om lite. vi delade på en flaska bacardi å sen for vi på krogen.

Det var inte många kända ansikten från tiden när man själv var student, och lika bra var väl kanske det en kväll som denna. NU funderar jag bara på hur man ska mäkta med en förmiddagsvecka på detta, men det brukar ju ge sig.


Kommentarer
Postat av: Loncin

Du håller måttet fortfarande... Bock och bug. Har jag sagt at jag älskar dig ?

2008-09-15 @ 00:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0