vardagsbestyr.

Det är så skönt att okynnessova på dan bara för att liksom visa vem som bestämmer. Idag var jag inte ens trött när jag kom hem men man knep ihop ögonlocken och tamefan om man inte somnade i allafall. Jag drömde några förvirrade drömmar om Afrika och var tvungen att gå in på wikipedia och räta ut vissa frågetecken. Sen har jag lagat potatisbullar som jag maskerade med sylt och gurkmajonäs för att de skulle kännas lyxigt,  men de smakade som en kvarlämnad mosbricka utanför sheijkhusseins korvkiosk. Nu blire väl inte så mycket roligare så man går och sover en liten stund tror jag, för 03.45 skall jag upp och såga metersved och mata gässen. Peace out...


Kommentarer
Postat av: sis

Jag är stolt över dig som förstår det viktiga i att sova just för att man kan! Jag går och provar nu,här på morsfarsans soffa tror jag!

2009-04-22 @ 15:49:17
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0