torsdag

Jag fick en tjock bok av jehovas vittnen igår. Dom har insett att jag är en gudfruktig människa och vakttornet är bra mycket bättre dasslektyr än telefonkatalogen.  Nu sitter jag och läser om ett levnadssätt som behagar gud och äter en kvällsmacka. Jag hade stora planer för eftermiddagen men somnade bort från allt och när jag vaknade undrade jag var fan  jag befann mig och varför.  Nu vet jag var jag är, men "varför"- frågan är ännu obesvarad.  Nu hade det behövts lite äventyr, man måste ju släppa sargen och fälla upp stödhjulen om det skall bli något av det här.


Kommentarer
Postat av: fabbo

Ryktet om din blogg är inte överdrivet..

2009-02-24 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0