ledigveckan,

Hej. Jag har varit ute och flängt under veckan. I torsdags åkte vi till Umeå och fixade till ögonen på mig. Det var roligt.. Jag blev visad in till ett rum där kirurgen gnolandes av skaparlust svarvade till mina ögon till gudomligt sfäriska proportioner. Sedan fick jag gå ut i väntrummet där jag presenterades för min ledarhund som hette Roy men kallades för Toto. Jag fick en uppsättning med triangelmedicin och droppar och sedan grabbade jag Toto i selen och gick ut på stan. Ibland gjorde han vissa avstickare och letade sork men dom är ju så hundarna. Sen åkte vi till luleå och jag konstaterade nöjt att jag kunde läsa namnen på alla isbrytarna på andra sidan viken. Alltså har jag redan bättre syn än min kära syster som trodde att dom hette Ymer,Frej, Atle och...Åke ?  HaHA. Nu ligger Toto i hallen och äter räkningar så vi ska väl gå ut och kissa lite grann. peace out


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vad man får skratta åt dig Erre! Btw, tummen upp för en lyckad operation! :)

2009-05-10 @ 12:04:56
URL: http://fannyemelie.blogg.se/
Postat av: Syster

Det är inget fel på min syn! Det är väl inget konstigt med att den skulle kunna heta Åke?:)

2009-05-10 @ 17:11:01
URL: http://novey.blogg.se/
Postat av: Mrcleancutta

Dax för nya inlägg nu va? Eller måste det bli semester först?

2009-05-26 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0