torsdagen.

Idag har jag sovit ut, jag vaknade vid sex och pysslade lite men sen gick jag å vältrade mig i sängen igen bara för att man kunde. Jag har helt uppenbart fått slut batteri i mat och sovklockan..man vet som inte om man skall äta fil eller satsa på ett ordentligt köttmål. Nu spelar jag lite Anthrax för alla som vill höra på.

Ögonen funkar ganska bra nu för tiden...Faktiskt så bra att jag och Toto har bestämt att han ska få prova på att bo hemifrån ett tag. Igår var jag och förde honom till en lägerskola för blinda barn och seende hundar. Han började flamsa direkt han hoppade ut ur bilen, krälade runt hela området och dominantjuckade mot lägerföreståndarens ben. Jag fick ta honom åt sidan och å det bestämdaste säga att sådant beteende inte premierades och om det inte skedde en omedelbar uppsträckning skulle vi åka raka vägen till veterinären och ge honom evighetssprutan...det tog skurv och nu sitter han och lägger bokstavsklossar i rätt fack och spelar krocket. Själv ska jag åka på gymmet och träna musklerna lite.

Kommentarer
Postat av: jolla

jag tror bestämt att toto får komma och bo hos mig ett tag så han lär sig att uppföra sig!

2009-05-29 @ 01:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0